14.6.09

İstanbul ve küçük bir mola..



Birkaç gündür yazmıyorum... yok kimseyi unutmadım... ama biraz mola veresim geldi. tamam zaten çok sıkı yazmıyorum son zamanlarda ama yaz geldi ya... kendimi işten sonra dışarı atıveriyorum... 
geleceğim haftaya pazartesi geriye... biraz küçük mola...
bu arada iran'a gidecektim seçimler için... ama olmadı... yani türkiyedeyim merak etmesin kimse. sadece küçük bir mola::)))
size de kahire'den gelirken uçaktan çektiğim bir resim bırakıyorum. inemedi bir türlü uçak trafikten, hava da kara gibi aynı gördüğünüz gibi... ama güzel bir hediye aldık karşılığında. istanbul üzerinde kocaman bir tur attık... o kadar uçuyorum bu ikinci boğazı görüşümdü. öyle heyecanlanmıştım ki... elimde makine bir sağ koltuğa koştum bir sola... hostes bağırıp durdu ama umurumda değildi... buyrun seyri güzel istanbuluma... her seferinde daha çok aşık oluyorum bu kente... 

Hiç yorum yok: