29.8.09

Kabak çekirdeği dolması ve hünnap


Günlerdir yokum... üfff koştur koştur nereye kadar demek istiyorum..

peki sayın "resimler", sana bir haberim var: yine yollardaydım... antalyaya gittim bu kez... yine geziyorum anlayacağın...

yok tatil değil, iş içindi. zaten antalyaya tatile gidilmez ben anladım. çoooookkk sıcakkkk... biz istanbullular pişeriz orda..

canım, bloğumun en yakın takipçilerinden, dostum asker tunççuğum buralarda olsaydı, ona memleketi antalyayı da anlatırdım. 

neyse daha uzun yapcam.. şimdi zeytinyağlı kabak çiçeği dolması yapmaya gidiyorum iftara... bakalım oktay ustanınki kadar güzel olcak mı?

görüşürüzzz...

(Hamiş: bi de hunnap diye bi şey aldım. anlatcam ne olduğunu resimleriyle:))

5 yorum:

E-demir dedi ki...

güzel görünüyor.

resimler dedi ki...

valla işinin kıymetini bil ben bi kaç sefer trenle kıyıdan kıyıdan ispanyaya kadar gitmeyi planladım ama her seferinde bişi çıktı o yüzden imrenerek takip ediyorum blogunu gittiğin yerlere ne amaçla gittiğini de yazarsan tam süper olcak :P

dolmaya gelince japonya ve avrupada sağlam blog takipçileri ve yazarları var kalbur üstü insanların takip ettiği, kimi blogların yazarları uzak yerlere seyehat edip değişik yörelerdeki yemekleri takipçileri için tadıp tariflerini yazıyor çok iyi de para kazanıyorlar


sende bi tat hayatını bikaç yüz kilometreye sıkıştırmış insanlara anlat bakalım (;

Selen dedi ki...

Canım şu kabak çiçeği dolmasının tadına bakmayı çok isterdim.Süper görünüyor...Ama önce seni bi görebilseydim...Zaman geçiyor ve hala biraraya gelemedik be canım...Çook özledimm....Ayrıca seni mutfakta düşünmek çok zor geldi önceleri ama geçen yıllar seni geliştirmiş sanırım...

Bilge dedi ki...

resimler; (bunu da yazdığımda hep soyut birine yazıyomuşum gibi hissediyorum:)), sen olmasan yemin ederim şu blog işini bir adım öteye götüremeyeceğim buna eminim. bi teknoloji ruhusun ki bilemezsin:))... hangi bloglarmış bunlar ben yazayım bir de para kazanayım en iyisi. söz kırışcaz:))

erdemir, dur yazcam nasıl olduğunu... bu arada hoşgeldin!

selen, sen daha hoşgeldin. nerdesin yaaaa... evet bi görüşemedik. ama ben arada arıyorum seni. sen de o da yok bak::)) gel sana kabak çiçeği yapayım. bu arada evet mutfak işini iyice ilerlettim. seviyorum bi de... bende tarif bol... gel yapayım:))

resimler dedi ki...

http://writing-journey.com/internet-writing/how-to-write-the-best-damn-food-blog-on-the-internet