7.12.09

2010 için kehanetler!!!


Birkaç hafta sonra yılbaşı geliyor. Planlar yap, dışarı çıkmadan ama... hele taksime hiç yaklaşma. evde toplaş, ye iç zıpla. herkes öyle yapacak büyük ihtimal...
2010'un en güzel yanları; dünya kupası maçları var mesela haziranda; sonra 10.10.10 olacak tarihler bu yıl; anneme doğumgünün tarihi bir ana gelecek dedim, pek bi sevindi. sonra istanbul 2010 avrupa başkenti oldu, ne anlama geldiğini ben hiç ve hala anlayamadım. başka vardır önemli bi şeyler kesinlikle... benim de var planlarım ama söylemem uğuru kaçar:))
sabah radyoda gelirken tabii ki nihat sırdar'ı dinliyorum alem fm'de. 2010'a ilişkin kehanetleri istedi dinleyenlerden. çok komikler geldi. biri "ergenekoncuların dünyaya meteor atma planlarını ortaya çıkaran hükümet 86'ıncı dalgasını vurdu"... "29 ekim cumhuriyet bayramını kutlayanlar gözaltına alındı"...
ben de bulunuyorum kehanetlerde: emre kongar sabah'ın başına gelecek, mehmet barlas da cumhuriyet'in; ben dış haberler'den ayrılmayı asla başaramayacağım (yıllar süren sürece tanık edenler bilir), ama tango yapmak istiyorum çok güzelll (aşağıdaki kadın gibi mesela:)... sonraaaa
kardeşim su gibi fransızca konuşacak, ablam ilk sergisini açacak, babam 16'ıncı arabasını filosuna katacak, bu kez hızını alamayıp bir de karavan alacak (inşallahhhhh), annem muradına erecek (buna daha büyük inşallaaahhhh), masa arkadaşım özgür tüm türk erkekleri gibi güzelliklerine doyamadığı ırk nedeniyle en sonunda çareyi doğu avrupaya iltica etmekte bulacak; alman başbakanı merkel botoks yaptırarak dünyanın en güzel kadınları arasına girecek, erdoğan abd ziyaretlerinden birinde obama'nın başına çuval geçirip öcünü alacak, angeline jolie türkiyeden bir çocuk evlat edinecek vs vs..

buyrun sizden de bekliyorum kehanetler ya da dilekler, umutlar vs vs vs...!!!

1 yorum:

Palyözi dedi ki...

hehe bayıldım çok hoş kehanetlermiş hakkaten;)

Ben sana öncelikle Bilge'cim yeni yılda sahip olduğun tüm güzelliklerin kat ve kat artmasını temenni ederim...Düşünsene ne bol güzellik dileği bu güzelim:)

Kehanet tahminleri ile ilgili:....gene birileri 2010.da ülkeyi bölme tripleri adına yeni şeyler üreticek, sağ- soldu, laik ti laik olmayandı, türk tü kürt tü derken...yeni birşey bulunacak o kesin.... birde domuz gribi kalkacak artık eşşek mi desek, akrep mi desek yeni bir grip virüsü işte...salgın yaratacak..Sonra magazine gelelim her ne kadar ülke muhafazakar naraları atılsada gazeteciler röportajları artık aşikar bi şekilde yatak odasında yapıcak haha ( töbe töbe) :) sonra seda sayan bilmem kaçıncı kez kendinden bilmem kaç küsür küçük biriyle yine evlenicek...Ünlüler tıpkı artık amerika'da kiler gibi lüzumsuz şakaları adet edinicek önüne geldiği yerde önüne geleni orasından burasından öpücek.....demokrasi kelimesinin tanımı çok yüz değiştiricek...ve kimse bilmicek gerçek manasını....Üniversite sistemi yine saçma sapan birşekilde değişecek ve benim garip gençliğim daha sistemi çözemeden kurban edilecek...Okuldaki şiddet ana okullara inecek! Ana okul öğretmenleri artık anaç tatlı aşık olunası kadınlar olmayacak kaba saba adamlar olucak...cinayetin sayısında değişim olmazken...artık rengi iyice canileşicek...tiyatro salonlarını,cafeteryaları, okul binaları tıpkı amerikada olduğu gibi her an silahli bir tarama saldırısına gebe kalacak...TAMAM YETER...son kehanet damlası....ve evet nihayet bendeniz herhalde yine yalnız olurum gene baksana kahin gibi bunca şeyi tahmin ettikten sonra...haha SENİN KADAR YAZMIŞIM BİLGE.CİM bana bu uzun yazıyı yazma fırsatı verdiğin için sağol....
ve bütün bunlara rağmen sen ve ben ve bizim gibiler buradan çığlıkkk çığlığa bağırsakta nidamızı kimseye duyuramıcaz...galiba;)

Sevgiler....Teşekkürler...