12.2.09

Chicago'da Obama'nın çocuklarıyla...::))


Bilgisayarımı karıştırırken Amerika'da seçimleri izlerken çektiğim fotoğraflarımı buldum. Eskilere gittim... Teee ağustosa mesela. Partilerin kongrelerini izlediğim günlere. Sonra seçim gününe geldim. Ne çok koşturmuş, ne çok heyecanlanmış, ne çok yorulmuştum; yorulmuştuk... 4 Kasım günü, Chicago'daydım... Sabah erkenden taksiye atlayıp Obama'nın oy verdiği kendi seçim bölgesine gitmiştim. Çoğunluk nüfusunu siyahlar oluşturuyordu. Çok uzaktan Obama'yı gördüm; yanına kimseyi yaklaştırmıyorlardı. Ardından Obama'nın oy verdiği okulda gezindim. O anda zil çaldı ve dışarı yüzlerce minik çocuk geldi. Onlarla konuştuk, güldük, Obama'nın başarısını konuştuk. Çok mutlulardı. Sonra da o anı işte böyle ölümsüzleştirdik. Hayatımın gerçekten en güzel günlerinden biriydi...

Hiç yorum yok: