17.11.09

Babama armağandır!

Babam aradı bugün... 

İşyerinde acayip bunalmışım. Her şey üstüme geliyor günlerdir. Nefes alamadığınızı hissedersiniz ya bazen, hangi kapıyı çalsanız hangi yoldan yürüseniz olmaz bir türlü. istedikleriniz. hele bir de benim gibi "sabır" denilen meziyet sizin karakterinize nüfuz etmemişse. ancak kıvrım kıvrım kıvranmak düşer bahtınıza.

İşte ben de öyle bir saat (saatler) yaşarken bir baktım telefonumda "baban" yazıp sönüyor. "Kızım"... "efendim babacığım"... "iyi misin".. "evet neden?"... "eee o gün gördüm soluktun. bir de hiç blog yazmıyosun. niye koptun hayattan?"... "...." (buradaki üç nokta derin bir sessizlik anlamına gelmektedir).

ne diyecektim ki. evet koptum. hatta birilerinin kafasını koparsam belki rahatlayıp benim kopartıldığım noktadan yeniden bağlanabileceğim. bunu bilemem tabii. kimsenin kafasını koparacak kadar psikopata bağlamadım (Henüz!). bir de o kadar nefret etmedim kimseden (Henüz - iki oldu). Neyse oturdum ve iki saat harcayarak yazdım yazdım yazdım. babama itaftır bu geceki döküntülerim. küçük iskender hariç. o sadece bana aittir!

hepinizi özlemişim. siz de beni özlediniz mi?

9 yorum:

goygoycu dedi ki...

özledik, uc noktalar da azalmis, sevindik :)

Bilge dedi ki...

uc noktalar? :)

Bilge dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
nihateser3@gmail.com dedi ki...

Sevgili yavrum seni üzgün ve huzursuz görmek tabiki anneni ve benide üzer ama bizler her türlü şartlarda hep senin yanındayız.
Yalnız okuyucu portföyünde kalite düşüklüğünü görüyorum

Mine Yaman dedi ki...

meraktaydım.. şehir dışındasın sandımdı, herşeyin yolunda olmasına sevindim, takipteyiz :))

Oluyo öle yanlış okuyucular, zamanla geçiyo sonra..

Sevgiler,
Mine

goygoycu dedi ki...

cumle sonlarina umarsizca dayadigin uc noktalarin sayisi diyorum :)

Bilge dedi ki...

babacığım... biliyorum yanımda olduğunuzu ama bu kalite düşüklüğü var.. bilmem yani kırdın beni şangırt diye:))

goygoy... evet fark ettim üç noktaları azaltayım dedim. ama ben seviyorum onları. benden bir (pardan 3) parça hepsi.

mineciğim, buralardayım. yolculuk var ama aralıkta. o güne kadar da tam gaz devam!

resimler dedi ki...

sonunda yazdın beya şükür babayı biri kızdırmış ne yazıyodu silinen mesajda merak ettim nihat amca hörmetler ;)

SELEN dedi ki...

CAnım arkadaşım, kimbilir nerelerde gene bu gezgin diyordum kendi kendime ,ama şimdi seni aramadığıma nasıl üzüldüm bilemezsin..Umarım hep ters yerlere akan hayatımız doğru yerlere doğru akışacak yakında...Sıkıntılar hep zaten bizim hemen yanıbaşımızda olmuştur da biz onu usturupluca kovmasını biliriz bitanem....Çoook öpüldün,bizi yazısız bırakma ..