27.5.10

Cennet bu mu ne?


Sabah kahvaltıdan sonra sordum resepsiyondaki kadına: "otelde bisiklet var mıdır kiralayabilir miyim?" "ne kiralaması, buyrun istediğiniz kadar kullanın..."

işte sabah 9da başlayan bisiklet gezintim akşam 10da sonlandı. ne kadar özlemişim... sokaklarda tekerlek üzerinde gezmeyi. dümdüz bir kent aarhus... herkes ama herkes bisikletli. hamile bile gördüm bisiklet kullanan... bir ara yanlış yöne dönünce yedim kornayı ama olsun... giydim minicik eteğimi, topuklu botlarımı... ne kadar keyifliymiş yaa kimse seni dikizlemeden öyle gezinmek... bisikletin tepesinde... valla çok mutluyum...
keşke istanbulda böyle olsa... keşke... ancak rüyalarda sanırım...

1 yorum:

SELEN dedi ki...

Canım valla nasıl özendim bisiklet olayına..Edirne'de rahattır bilirsin bisiklet konusunda.Hatta benim bir kedinin ödünü koparma hikayem bile vardır,hız bile yapabilirsin yani:))Ben de çok özlemişim yaz tatilinde denemeli...