3.5.10

Leopar desenli ayakkabı istiyorum




Artık havalar ısındı. Güzel topuklu yazlık ayakkabılarımı iğrenç kutularından çıkarmanın zamanı da geldi. Şıkır şıkır güzel güzel giymek istiyorum hepsini. Neyse bu yaz böyle leopar desenli bir ayakkabı yaptırayım dedim. Benim bu ayakkabı fetişim de son iki yıldır tavana vurmuş şekilde. Sürekli ayakkabı alıyorum; sonra da onun üzerine uyan elbiseler. Topuklu, tabanlı, sivri topuklu, mor, siyah, yeşil, buz mavisi falan... Neyse dedim ya leopar desenli diye; bir tane var siyah-beyaz ama ben kahverengi istiyorum. Tanıdığım bir ayakkabıcı var, orda yaptıracağım. İnternette gezinirken birkaç model beğendim. Seç-beğen-al...
Tam sayfayı kapatırken bir de erkek leopar ayakkabı buldum. Vaz mı geçsem acaba? Kabus gibi olmuş yaaaa!!! Sevgilinizin bir gün bu ayakkabıyla geldiğini bir düşünsenize. Bir erkek bu ayakkabıyla; hem de ayağı fırıncı küreği gibi...igggghhhhhh....

3 yorum:

Mine Yaman dedi ki...

Biliyorsun ki ikoncanlar giyinmeye ayakkabıdan başlıyormuş :)) Ben de öyleyim..

Ayakkabılarımı çok seviyoruuuum!

Sevgiler,

Bilge dedi ki...

Yaaa ne güzeller değil mi mineciğim... Valla yaz geldi rengarenk ayakkabıların zamanıdır!!!:)

Erdem Kılıç dedi ki...

arkadaslar ben leopar desen erkek ayakkabi ariyorum. lutfen yardimci olurmusunuz. ben erkegim. kendime alicam mavi.gemi.dalga@hotmail.com.