21.5.09

"Vattoz" beni de vurdu


İşte blogun yararı... yani aslında birçok güzel yanı var tabii ki... insanın içinden gelenleri öyle bir anda döküvermesi, evindeki kağıtlara karalamaktan bir adım öte giderek çok iyi tanıdığı, tanımaya başladığı veya hiç tanımadığı insanlara aktarması ne güzelmiş. bence herkes yazmalı, içindekileri dökmeli. evdeki kağıtlarda kalmamalı düşünceler, şiirler, hisler, güzel duygular... kelimeler uçup atmosferde kaybolmasa değil mi ne güzel olurdu?

"bir müzik istiyorum" diyerek başladığım yazıya bir sürü yorum geldi. hepsini tek tek dinliyorum. ne güzel müzikler. müziklerin keşfi dışında "resimler" arkadaşımın sayesinde bir de site keşfettim. belki çoğunuz biliyorsunuzdur zaten ama ben öyle çok iyi bir net kullanıcısı değilimdir... yorumlara bakmakta tembellik edenler için buraya yazıyorum (bakın sizi de seviyorum ben)...

sitenin adı vattoz.com... siteye istediğiniz sanatçıyı, şarkıyı yazıyorsunuz hepsini size döküyor. hem dinleyebilir hem de liste yapabilirsiniz sevdiğiniz şarkılardan. hiç birini indirmeniz gerekmiyor (ben mesela indiremiyorum zaten işyerinden, yasak... evde de virüs bulaşır diye korkuyorum süper oldu bu site)... kimi aradıysam buldum valla. ofiste daralıp da kulağında hiç durmayan müzikle çalışmak istiyorsanız buyrun vattoz'a...

2 yorum:

Mine Yaman dedi ki...

Ooo bir geldim, bir de ne göreyim, süper bişimiş buuu, hemen ben de oraya geçmeliyim, aynı dert iş yerinden indiremiyorum bari istediğimi dinleyeyim di miii :))Teşekkür ederiz efenim..

Aaa unutmadan, Eveet, blog yazmak ve buradan bişiler öğrenmek çok zevkliiii :)

Bilge dedi ki...

sorma mineciğim. süper gerçekten.. ben sabahtan beri dinliyorum. dışarının gürültüsünden uzak istediğini yazıp çiziyorsun. rica ederiz efenim::))

evet blog zevkli. dur seninkini de ekleyeyim benimkilere...