27.12.11

Çaydanlıklar çaydanlıklar


Bizim mahalledeki galerilere geçen yıl baskın olmuştu. Bayağı bir kavga dövüş. Gazeteler gitti, işte mahalle baskısı falan haberler yaptılar. Evet bayağı bir bölünmüşlük var; orası kesin. orada yaşayan eskilerle yeniler arasında. ama ayrılık ne kadar keskin olursa olsun, galeriler oradalar ve bir yerlere de gitmeyi düşündüklerini hiç sanmıyorum. hatta sayıları da her geçen gün artıyor.
Neyse yazımın konusu bu değil, o galerilerden birinde gördüğüm yukarıdaki "eser." sabah işe giderken gözüm takıldı, şimdi her gün günde iki defa üst üste dizilen çaydanlıkları izliyorum. nasıl öyle dengede duruyorlar diye düşünürken iyi bir yapışkanla tutturulduklarına karar verdim. Ama ben yine de düşündüm düşündüm de arkasındaki sanatı anlayamadım. Siz bir şey anladınız mı?

Hiç yorum yok: