17.4.09

Gelsin cezalar yürüsün yiğidolar...

Önce bir liste....

Arda Turan: 3 maç.
Emre Aşık: 2 maç
Sabri Sarıoğlu: 2 maç.
Diego Lugano: 5 maç.
Semih Şentürk: 3 maç
Volkan Demirel: 3 maç ceza!!!
Toplam: 18 maç ceza verildi...

Daha önce de demiştim çok futbol izlemem. takip etmem... yani en azından artık etmiyorum. keşke emre belözoğluna da ceza gelseydi. olaylara karışmadı galiba ama ben sevmiyorum onu... el hareketlerini karakterini. sevmiyorum işte.

gelelim bizim evin renk durumuna:
Babam koyu fenerlidir; en koyusundan... iyi de futbol bilir, öyle maç izleyip kapatanlardan değil. eskileri anlatır mesela saatlerce, keyifli maç izler. tabii fener gol yiyene kadar...:)
erkek kardeşim ve ablam da fenerli... annem öyle ortada/nabza göre şerbet durumunda. fener maçlarında babamın yanında gerisinde Sivas. doğum yeridir kendisinin... Evde atkısı bile var Sivasspor diye. Ben beşiktaşlıyım... öyle işte / tek siyah ördek...

Yukarıdaki ceza tablosuna bakınca sivas ile beşiktaşa yaradı gibi görüyorum. ben yine de sivas şampiyon olsun isterim; anadolu takımları alsın yürüsün işte!!! istanbul da beklesin biraz, yeter yedi yedi yedi kaymağı!
hem annem de sevinsin. babam da sevinir, galatasaray olacağına sivası tercih eder tabii ki...
Girdim sivasspor'un internet sitesine... ne güzel yapmışlar. kulüp sadece 32 yıl önce kurulmuş. niye yiğido deniyormuş? "medeniyetlerin ev sahibi, yiğitlerin harman olduğu yer" diye yazıyor.

böyle işte. umarım trabzon dışında bir anadolu takımı daha şampiyon olur da "dört büyükler" sözü artık "beş büyükler" olur...

Hiç yorum yok: