9.4.09

Kalabalıktan bıktım diyorsanız buyrun "Oto Yıkamaya"...


Dün akşam çok sevdiğim bir arkadaşımla buluştuk. Bugün doğumgünüydü, erken kutladık. Beni İstiklal'de güzel bir yere götürdü. Eminim bilenler vardır "Oto Yıkama" adı... Ben ilk kez gittim. İstiklal'den inebilirsiniz, ama aslında Tarlabaşı'na bakıyor. Yazın çok güzel oluyormuş. İçerisi nasıl harabe, nasıl eski püskü. Ama tıklım tıklım. Öyle köhne, kendi halinde... Minik bir ocak, eski masalar... Ama bir soğuk meze yedik, bir de hamsi... Fonda radyo alaturka... bayıldım valla... Kuytu, sessiz, salaş bir yer arayanlara duyurulur...


(Not: fotoyu ceple çektim. biraz kötü çıktı ama günlerdir bir Gli kedi var ya o aklıma geldi:)). bi de kazım koyuncu var ya bana yetti bile... son bir not, içerisi beşiktaş kokuyor buram buram. hani fener atkısıyla derbi öncesi giderseniz bilemem uyarayım:))

Hiç yorum yok: