24.4.09

Gözlerini kapat... hadi kapat... ama okuduktan sonra::))

Geçtiğimiz hafta tango kursunda bir çift bir şarkıda açılış dansı yaptılar. Açılış dansı milonga gecelerinin başlamasından önce yapılan bir dans. isteyen yapıyor; kendi tercihi bir şarkıyla...

Seçtikleri parça, Sandra Luna diye birinin milonga triste'siydi... Arkadaşlar ben böyle bir ses duymadım. ben kepçe google kazan ara ara ara.. binlerce kelime girdim ama bir videosunu bulamadım buraya ekleyecek. ama dinleyebileceğiniz bir link buldum. lütfen girin tıklayın ve dinleyin. ne olur...
çal düğmesine bastıktan sonra gözlerinizi kapatın... hafif rüzgarlı bir gecede bir sahilde oturuyorsunuz. kimse ama kimse yok. zifiri karanlık her yer. kent ışıkları yok, zaten o kadar uzaksınız ki kalabalıktan ışık bile yetişemiyor. uzanıyorsunuz taş iskeleye. sırtınıza hafif taşların çıkıntıları batıyor. başınızın altına koyuyorsunuz hırkanızı. gözleriniz yıldızlarda... fonda çığlık gibi içinizi yakan bir ses... hepimizin az da olsa hayal kurmaya hakkı var değil mi. bu karmakarışık hırsların karıştığı çirkin dünyada kendimize güzellik yapmaya hepimizin hakkı var... hele en çok da senin...

(link: http://sandralunatangovaron.blogspot.com/2005/09/sandra-luna-milonga-triste-sebastin.html)

Hiç yorum yok: