8.7.09

Adamın cesedi kokuştu, onlar yanında tepindi...

Sabahtan beri internette arıyorum. hatta dün gece Michael Jackson'ı anma yerinde izleyen bir fotomuhabiri arkadaşımla bile mesajlaştım. Tamam gösteri süper, atmosfer falan insanı çok etkiliyor. Öyle ünlüler (sanırım rica edilmiş hepsi siyahlar içinde gelmişler) "i love you michael" diyerek kendinden geçiyor falan. her şey tamam güzel de size de şu görüntü absürd gelmedi mi? adamcağız öleli haftalar oluyor. artık çürüdü etleri morgda kalmaktan, bıraktın da karışsın toprağı değil mi? yok öyle şarkıcılar falan yanında şarkılar söyleyip tepindiler... tabuta bakıp da "sen benim en yakın arkadaşımdın" falan diye konuşuyorlardı. içimden gülmek geldi gerçekten. sanki adam çıkacak bir anda "evet yaa öyleydi" deyip geri yatacak. niye getirirsin ki onu? getir dev bir posterini koy oraya. hem kendi rahat etsin hem de biz...
inanılmazdı bence.
bizim dinin en güzel yanı bu herhalde. hemencecik gömüyorlar. bence dün gece öyle altın tabutta binlerin önünde cesedin durması kadar gerçekdışı bir görüntü daha yoktu...
baktım internete "michael tabutta mıydı?" diye. galiba ordaymış en acısı da bu... yazık valla...

2 yorum:

Mine Yaman dedi ki...

Ya ben inanmıyorum tabutta olduğuna, sonra yok beynini inceliyorlar yok bilmemne söylentilerine :) bu ne yaa, adamın ölüsüne bile rahat yok.

Bilge dedi ki...

Eee mineciğim... ölsen bir dert ölmesen de... artık yakıyor millet biliyosun cesetleri. ilginç ama gerçek...