14.7.09

Yeni keşiflerle geldim...

birkaç gündür yazmıyorum... ne çok şey birikiyor insanın hayatında. bazen bu blog'u nereden başlattım diye soruyorum kendime. bazen bir ayak bağı oldu sanıyorsun... sanki her gün bir şeyler yazmak zorundaymışım gibi hissediyorum.. ama sonra biri bir yorum yazıyor, bakıyorum bir sürü insan tıklamış sitemi. niye bu siteye girenler yorum yapmıyor acaba diye düşünüyorum. neyse bakmaları bile önemli belki de...
ben seviyorum öyle yazmayı. geçenlerde bir arkadaşımla oturuyordum işyerinde. yaşananlardan, öylesine konuşuyorduk ve durdu dedi ki: geçenlerde sen de yazmışsın ya blog'da... öyle mutlu oldum ki. hiç okumaz diyordum onun için. yanından bile geçmez... sonra aklıma herkesin bilgisayarına girip explorer'da geçmiş listelerini karıştırmak geldi. yapmadım tabii ki ama böylece kimler gizli gizli giriyor bulabilirdim... belki de çok fazla dedektiflik filmi izledim. kafa çalışıyor ya gereğinden fazla aklıma türlü fikirler geliyor. neyse siz okumaya devam edin, ciğerimi yazmıyorum ama yine de beni görüyorsunuz. aslında yazılacak öyle komik hikayeler var ki... sansüre uğruyorlar... dost sohbetlerinde döküyorum taşlarımı. ee yakınımdaki dostlarımın bir ayrıcalığı olsun değil mi?:))

hepinizi internette keşfettiğim yeni bir kadınla başbaşa bırakıyorum. aslında bilen biliyormuş bunu da gördüm. lila downs... kendisi meksikalı. frida filmindeki muhteşem "la llorana" şarkısını söylüyor. ama ben onu daily motion'da bulamadım. youtube'e girebilen şanslılar izlesinler. ben sizi bir konserinden canlı parçayla başbaşa bırakıyorum...

4 yorum:

resimler dedi ki...

http://www.google.com/analytics/ bu siteden kendi sitene kim girmiş ne zaman girmiş hangi linkleri tıklamış istediğin herşeyi analizlerle görebilirsin

ben senden çok giriyorum bu siteye haberin olsun :P

Bilge dedi ki...

Yükledim bakalım... nasıl bulcam. çok heyecanlandım valla. yemin ederim bu blog sayesinde interneti öğreniyorum. yoksa böyle şeylerle hiç alakam yoktu. siz saolun::))

bu arada sanırım doğru söylüyosun tıklama konusunda. içimden neler geliyo bi yazsam rekor tıklanırım ya:)))

resimler dedi ki...

ben 2 3 sene önce kullanmıştm ama hatırladığım kadarıyla üye olduktan sonra sana bi html kodu vericek onu blogunun içine koyucaksın kod bölümüne öleydi yaptınmı bilmiyorum bunu yoksa göremessin

Bilge dedi ki...

yaptım koydum... ama yine de bi şey göremiyorum. dur daha dikkatli bakayım:)))