6.3.09

Ankara vs İstanbul


Havaalanındayım... İstanbul'da hava ne kadar güzel... Ankaraya gidiyorum. En son Ankaraya yine bir söyleşi için gitmeye kalkmış, sis nedeniyle uçak 2,5 saat gecikmiş, randevum da bu yüzden iptal olmuştu. THY'nin verdiği sandviçlerle doyup, işe geri dönmüştüm.

Şu anda da şimdiden 1 saat 35 dakika gecikme var. Sanırım Ankara beni istemiyor.

Zaten İstanbullular Ankara'yı pek sevmez (ve de vice versa)... Sıkıcı, boğuk, küçük bulur; denizi bile yok diye işin içinden çıkarız... Ama saolsun Melih Gökcek her tarafa havuzlar yaptırdığı için Ankaralılar yemeklerini akan suya bakarak yiyebiliyor. EEe herkes Boğaz görecek değil ya dünyada, kolay mı İstanbullu olmak::))

Check-in yaptırırken artık Miles and Smiles'da Classic Plus'a geztiğimi söylediler. Yani THY'nin VIP lounge'undan faydalanabilecekmişim. Girdim, yemekler güzel... Her şey var.. Eeee internet de var. Rahat koltuklar falan. Doların inanılmaz yükselişi nedeniyle çevremdeki işadamları sürekli telefonda!!! Pek keyifli yani etrafı izlemek...

Bir de ilgilenenler için erkek ve kadınlar için mescit ve alaturka tuvaleti de ihmal etmemişler. Alaturka tuvalet yaa... Süper geleneksel ve sağlıklı. Neyse bu konuda yorum yapmıyorum.

Artık kalksın bu uçak...

Hiç yorum yok: