17.3.09

Kesişen koltuklarda rahatlayalım...





Dünden beri kafamı kurcalayan iki haber var. Aslında çok yazmak istemiyorum ama gözden kaçacak gibi değil. Şu Avusturya'da kızından 7 çocuk sahibi olan canavar adamın yargılanmasına başlanması.... Diğer haberse, artık AB ülkelerinde "miss" ve "mrs" gibi kadın-erkek ayrımcılığı yapan kelimelerin kalkması...
Bu sabahsa geçen yıl benim de ziyaret ettiğim Seattle eyaletinin en önemli iki gazetesinden birinin artık kapatılma kararı aldığını okudum... her biri hakkında da yazacağım gün içinde görüşlerimi. gündem yoğun.

Amaaaa önce biraz rahatlayalım... ::)) Zaten stresli hayatımızda, iş sürtüşmeleri, karşılığını alamamanın öfkesi, yöneticiler, dedikodular, geç kalmalar, uyuya kalmalar... hepimiz akşam eve gidip ayaklarımızı uzatıp yayılmak istiyoruz.

Yabancı dergilerin birini karıştırırken yukarıda resimlerini gördüğünüz koltuklara rastladım. "Ligne Roset" adlı bir şirketin tasarımlarıymış. Aşık oldum resmen. Üzerlerinde ne keyif yapılır bir düşünsenize. Koleksiyonun adı da "confluences" konulmuş-kesişim kavşak anlamlarına gelebiliyor.
O zaman iş stresini atın ve kendinizi yukarıdaki koltuklarda uzanırken hayal edin... hadi kapatın ama gözlerinizi.::))



Hiç yorum yok: