13.3.09

Beyaz Türkler...

Dün gece tüm tangodaki arkadaşlarla Point Hotel'e gitmeye karar verdik. Kendileri Taksim'dedir; talimhane tarafında. Deliler gibi yağan yağmurun altında vardığımızda yürüdüğümüze değmişti. O ne güzel bir manzara öyle... ne yazık ki resmini çekemedim çok karanlık olduğu için bir sonraki sefere artık.
İçeride birbirinden muhteşem dansçılar vardı. Gerçekten bizim topraklarda bu kadar iyi dans eden ve sayılarının da bu kadar çok olacağına inanamazdım. İçeri girdiğimde sanki başka bir yerdeyim gibi hissettim. Aramızdan biri, birkaç saat oturduktan sonra "aslında belki de bu özlediğimiz Türkiye. Yani gerçek böyle değil ama biz öyle görmek istediğimiz için buradayız" dedi. Yani oradakiler beyaz Türk müydü? Çok katılmıyorum aslında, çünkü oranın dış dünyadan bağımsız bir ortam olduğunu sanmıyorum. Çok kalabalıktı, yaş ortalaması beklediğimden düşüktü. Bir de tango bana hep arka sokakların kaçamak dansı gibi gelir ya beyaz Türklere çok da uymaz o kadar yakın temas sanki.... ne dersiniz?

Ayrıca güzel, seksi elbiseler, topuklu ayakkabılar çıkınca postallı kotlu üniversiteli kızlar ortaya çıkıyordu. Balkabağı gibi...

Her şeye karşın dans etmek gerçekten insanı mutlu kılıyor...

Hiç yorum yok: