16.3.09

İtalyan polisi hangi Türk şarkıcısına hayran?

Madem konumuz müzik... Son bir nota daha vurayım. Müziğin gerçekten evrenselliği üzerine...

İtalya'ya son gidişimde uçaktan inip "non-EU citizens" bölümündeki pasaport kontrole girdim. İtalyan polisi tabii ki dünyanın en eğlenceli ve sempatik polisleri olduğundan "Ciaooo Turca" diye söze başladı. Benim çat pat İtalyancamın ardından sohbeti koyulaştırdı. Artık ne vize ne de nerede kalacağım önemliydi. Bana Türk müziğini çok sevdiğini söyledi. En çok kimi seviyorsunuz dediğimde ise "Çok güzel bir kadın. Muhteşem sesi var" diye başladı ve kötü bir aksanla söylediği ismin Funda Arar olduğunu anladım. Nereden buldunuz diye sordum, yanıtı "internetti..."

Kendisini ben de çok severim. Hele "benim için üzülme" şarkısını yorumlayışını her dinlediğimde içim ürperir. Ama benim diyeceğim şu ki, öyle çok popüler, magazin sayfalarından düşmenize gerek yok tanınmak için... bir "tık" yetiyor bazen denizleri aşmaya...

Hiç yorum yok: