10.3.09

Ankara'nın taşına bak; balkonuna afişler tak...



29 Mart'ta yeniden sandık başındayız ya ben de Ankara'dayken sağa sola biraz soruverdim kime oy vereceksiniz diye. En kıran kırana oy savaşlarından biri de Ankara'da olacak bana göre. Karayalçın-Gökçek-Yavaş arasında. 

Esenboğa'dan Ulus'a giderken tüm evlerin balkonlarına Melih Gökçek'in posterleri ve afişleri asılmıştı. Gerçekten şaşırdım bu denli sempatizanlığa. Buralarda Kadir Topbaş'ın posterleriyle çok karşılaşmazsınız. 

Birkaç taksi şoförü, bir garson ve birkaç da işçiye (Beşiktaş-Hacettepe maçının ardından stadın etrafını süpürüyorlardı) sordum. Bir Murat Karayalçın 4 Mansur Yavaş çıktı. Herkes, propagandalara karşın Yavaş'ın gerçekten çok iyi bir insan olduğunu anlatıp durdu bana göre. Bakalım başkentin koltuğuna kim oturacak. 

Kim oturursa otursun, ben uzaklardayım ve yolum senede belki bir düşüyor. Ama biraz da olsa yeşillik serpiştirsin ki etrafa gözümüz açılsın. Ne çok gri, ne de çok kahverengiydi kent. Tamam boğaz yok ama insan biraz güzel bir park, bir aydınlık istiyor. Her taraf bina, bina, bina!!! Başkanlar çalışın lütfen...  

Hiç yorum yok: